Universitatea Tehnica "Gh.Asachi" Iasi - Fac. Automatica si Calculatoare
Proiectarea cu microprocesoare
,

 FRDN
Experiment nr. 2

  • L2.1 Denumire:


  • Freescal FRDM KL25 - extensie ByteDisplay compatibila Intel Maker



  • E2.1 Prezentare generala, scop.


  • Experimentul isi propune sa exploreze arhitectura platformei FRDM si utilizarea claselor C++ destinate operatiilor de intrare/iesire la nivel de bit/octet/bus. La sfarsitul laboratorului se vor detine informatii utile referitoare la modul de realizare a extensiilor digitale stil Arduino pentru FRDM destinate universului " hands-on learning".

  • E2.3 Resurse:


  • - Platforma de dezvoltare FRDM KL25, cablu USB
    - Extensie ByteDisplay
    - Computer PC cu browser web
    - Accces Internet la adresa : www.mbed.org


  • L2.4 Sursa program prototip:


  • Program prototip 1
    Program prototip 2



  • E2.5 Mod de desfasurare/urmarire experiment:


    • Analizati modul de realizare a alimentarii platformei FRDM KL25 conform reprezentarii din schema urmatoare:


    • Analizati schema de realizare a interfetei ByteDisplay;
    • Conectati interfata ByteDisplay la FRDM;
    • Conectati platforma FRDM la PC prin USB;
    • Complati programul prototip, si urmariti executia pe FRDM.




  • L2.6 Probleme propuse:


  • 1. Realizati un program care va permit determinarea frecventei maxime de activare a unui led din ByteDisplay;




    2. Realizati un program care va genera 2 numaratoare pe 4 biti;
    3. Realizati un program care va deplasa la dreapta 1 bit vizibil pe ByteDisplay;

    4. Realizati un program care va deplasa la stanga 1 bit vizibil pe ByteDisplay;
    5. Realizati pe FRDM cu Byte display un numarator pe 11 biti.



  • L1.7 Experimentul poate fi extins pentru:


  • - Realizarea instrumentelor pentru depanarea programelor;
    - Realizarea extensiilor digitale pentru computere;
    - Realizarea sistemelor de iluminat cu LED-uri;


  • L2.8 Referinte documentare:


  • © 2016 Fl. Pantilimonescu - Fac. Automatica si Calculatoare Iasi